Szállítás, kézbesítés
A megrendelések állapota a „Vásárlói fiók karbantartása” menüben (a lap tetején jobb oldalt a „Kilépés” menüpont mellett) az adott megrendelés számára kattintva ellenőrizhető. A funkció kizárólag a belépés után érhető el. A rendelés állapotáról cégünk e-mailben értesítőt küld.
A vásárló köteles a termékek átvételekor a csomag sértetlenségét ellenőrizni és hiánytalan teljesítés esetén az átvételi elismervényt aláírni. Probléma esetén a vásárlónak jegyzőkönyv rögzítését kell kérnie. Továbbá cégünk ügyfélszolgálatát e-mailben értesítenie kell, hogy a lehető legrövidebb időn belül intézkedhessünk. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni!
Amennyiben a vásárló nem veszi át a csomagot, a visszaszállítás díját a vásárlóra terheljük. Újbóli kézbesítést kizárólag a csomag ellenértékének és a visszaszállítási díj előre történő megfizetése esetén áll módunkban ismételten elindítani.
Személyes átvétel telephelyünkön
Szállítási díj : 0 Ft
13:00 előtt megrendelt termékeknél a csomag jellemzően másnap vehető át. 13:00 óra utáni rendelések esetén a kiszállítás 1 nappal tolódik.
Futárszolgálat (házhozszállítás)
Szállítás díja
Szállítási összeg |
Nettó szállítási díj |
0 - 99.999 Ft |
1990 Ft |
|
|
100.000 Ft-tól |
0 Ft |
A futár a csomagok kézbesítését munkanapokon 8-17 óra között végzi. A futárszolgálat kétszeri kézbesítést kísérel meg. A csomagot ezt követően csak a szállítási díj újbóli kifizetése esetén veheti át.
|